SEKAPUR SIREH

Assalamualaikum w. b. t

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana dengan limpahnya, Sekolah Kebangsaan Kor telah berjaya menyiapkan sebuah blog. Sekalung perhargaan dan tahniah kepada Jawatankuasa Kerja dan semua yang terlibat dalam usaha mewujudkan blog ini.

Maklumat yang terdapat di dalam blog ini diharapkan akan membawa kesan yang positif kepada pembangunan pendidikan yang kita hajatkan. Semoga dengan itu kita dapat bersaing dalam arus globalisasi masa kini.

Sama-sama kita berdoa supaya hasrat yang mulia ini diberkatl Allah dan dikurniakan kejayaan berterusan hendakNya. InsyaAllah

Sekian , terima kasih.


Guru Besar
Sekolah Kebangsaan Kor

DIARI MINGGUAN

Menarik Minggu Ini
Minggu 35
27 September - 1 Oktober 2009
... Majlis Sambutan Hari Raya
...

-------------------------------------------------------------------------------------------
Perhatian !

Kepada ibu bapa yang ingin melihat keputusan peperiksaan :
- Dapatkan ID Murid terlebih dahulu.
- Pergi ke Markah Peperiksaan.
- Pergi ke Ruang Ibu Bapa.
- Masukkan ID Murid ( Sek. Kebangsaan / Sek. Jenis Kebangsaan )

Link-Akademik telah diberhentikan buat sementara waktu.

GAMBAR PILIHAN

USIK-USIK bersama KHAZIM

USIK-USIK bersama KHAZIM
Sumber : www.tutor.com.my

Tuesday, April 14, 2009

HARI KELUARGA

Pada 30/3/2009 jam 12.00 tengahari semua warga SK Kor berkumpul di Perdana Beach Resort di PCB menunggu kunci bilik (dengan penuh sabar dan teruja) tapi 1.30 petang barulah dapat kunci bilik, maka hampa lah bagi mereka yang hampa. Namun setelah mendapat kunci bilik semuanya tersenyum riang dan bersorak (budak-budak jer yang bersorak).

Setelah berehat dengan secukupnya maka bermula pertandingan the battle of the best yang telah disusun oleh Pn. Hjh. Mariah bt. Mustapha (PK KO SK Kor la kalo tak kenal gak) bermula dengan kategori budak-budak, acara apa yer...??? emmm... berebut gula-gula, berebut duit dalam tepung dan membawa pundi kacang. Bagi kategori orang tua pula (tak la tua sangat hehee) acara bowling kelapa, membawa bola ping pong dan mengheret orang buta (berlakon jer la).

Setelah penat bertarung di pertarungan yang sengit itu, kami makan malam bermula jam 8.00 malam. Setelah menghemtam kedarah maka acara pemberian hadiah dan saguhati bermula kepada mereka yang telah berjaya dalam the battle of the best petang tadi. Walau bagaimana pun, hamper bertuah dimenangi oleh Pn. Saedah (bukan Pn. Siti Saedah) dan Pn. Maizan. Dan setelah itu..... apa lagi masuk bilik laa, penat yang teramat sangat (ayat jer yang lebih).

Keesokan paginya bermula lah acara berendam beramai-ramai (mandi kolam).. Akhirnya kami pun check out dan pulang ke rumah masing-masing dengan hati yang gembira (happy ending katakan).

Melepak sambil tunggu kunci

Adui anak sapa la ni ?


Para hero zaman silam

Pasangan Romantik

No comments:

Post a Comment